tilbud på gulvafhøvling

Det kan ske, man får et forkert tilbud på en gulvafhøvling

Nogle gange er man heldig at falde over et favorabelt tilbud på en gulvafhøvling eller en gulvafslibning.

Det kan være i form at en reklame i en avis, eller der er blevet brugt penge fra firmaets side til bannerannoncer for den slags, der rammer de mennesker, der har søgt efter gulvafhøvling, gulvafslibning eller relateret dertil, på nettet.

Måske har firmaet ligefrem lagt en strategi med, at nogle af deres kernekunder skal have et godt tilbud, eller man laver nogle tilbud til nye kunder, der ikke har benyttet firmaet før, så de kan opleve, hvordan det er at få service fra en.

Den slags er der ofte lavet mange prognoser, analyser og oversigter over, hvordan det kan svare sig, hvad man mister på det, hvis man nu ikke tjener på det, mens man så satser på, at man får nye kunder retur på det, som man ikke kan måle på forud.

Dog kan det så også for hurtigt nogle gange med et godt tilbud.

Er sådan et tilbud på en gulvafhøvling så bindende?

For som kunde kan det også tænkes, at du lige ringer til firmaet for at høre, hvad de kan give af tilbud til dig som kunde, hvor du regner med at få et skræddersyet tilbud retur.

Du regner faktisk med, at du kan prutte lidt om prisen, så du kan få prisen til at være, som den lige skal være, og det er således ikke et tilbud, der er regnet meget på, og man kan ikke slå det op nogle steder.

I den anden ende af røret får du måske en praktikant eller en ny medarbejder, der så gerne vil gøre sit for at bevise sit værd og være selvstændigt, så de smider et tilbud i hovedet på dig, som du skriver ned.

Men chefen er ikke glad for, at du det tilbud blev udfærdiget, men for ikke at komme på dårlig fod med kunden, så bør man gennemføre det tilbud alligevel.

Og så forklare de ansatte, hvordan de skal gøre en anden gang i sådan et tilfælde.

Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *